2009. október 7., szerda

Sosem tudhatod előre, hogy miből mi lesz!

Egy tegnapi történet kapcsán gondoltam, hogy ma összeszedek néhány érdekességet, a pár hónapos DXN – es múltunkból.

De lássuk először a tegnapi történetet!

Hétfőre érkezett egy online megrendelés. Egy tolnai hölgy rendelt egy teát, és egy Black Coffeet.
Majd azonnal befutott tőle egy e-mail, amelyben érdeklődött, hogy miként tudná érvényesíteni az elektronikus ajándék utalványát, hiszen ő hírlevél olvasó, így jár neki az ezer forintos kedvezmény.
Azonnal előkerestem a feliratkozását és a bón számát elküldtem az irodába e-mailben, hogy számolják el neki.
Aztán én is az irodába mentem, mert találkozónk volt a cseh üzlet vezetőivel, két gyémánttal, Alenkával, és Dásával.
Ez az új irodánk, a Rákóczi úton, éppen csak beköltözött oda a cég, és még hétfőn, internet sem volt, ezért én úgy gondoltam, hogy a fenti megrendeléssel nem is kell foglalkoznunk, azt majd csak másnap teljesíti a cég. Amikor este eljöttünk éppen telepítették az internetet.
Hazaérve a postafiókomban találtam egy levelet, a fenti megrendelőtől, hogy kérne még egy RG 90 kapszulát is.

Rendben! Átszámoltam az ügyet, és a várakozásomnak megfelelő eredményt kaptam. Ha regisztrálna új megrendelőnk a DXN – be, már ennek a három terméknek az árréséből fedezhetné a regisztrációs költséget, ami a DXN esetében elhanyagolható.
2.500 Ft + ÁFA díjért válthat magának bárki, életre szóló tagságot. Nincsenek további tagsági díjak, vagy megújítások, ahogy ez máshol megszokott. Ennyi és kész! Ja és természetesen örökölhető!

Tegnap reggel felhívtam tehát új ügyfelünket, és vázoltam számára ezt a lehetőséget.
Azonnal igent mondott, tehát elkészítettük gyorsan online a regisztrációját is, és a megrendelését kiegészítettük a kapszulával.

Pár perc múlva hívtak az irodából, hogy gond van. Ugyanis, ők valami mobil net segítségével, már előző nap rendezték az alapmegrendelést, és jóvá is írták az ezer forint kedvezményt, a csomag már elment. Ilyen kiválóan dolgozik az adminisztráció a DXN – nél!

Mit volt mit tenni, ismét felhívtam a tolnai hölgyet. Elmondtam mindent, mire ő azt mondta, hogy semmi gond, akkor csináljuk meg a regisztrációt azonnal, és a kapszulát küldjük ki neki egy új csomagban.

Nem tudhatjuk most, hogy ebből mi lesz, de az biztos, hogy két telefonnal lett egy új törzsvásárló, akit Olga lányunk vonalára tettünk, mert most az ő Gyémánt üzletét építjük.

A következő példákkal szeretném megvilágítani, hogy nem minden esetben az a személy lesz a befutó, akivel valamilyen módon kapcsolatba kerülünk, de egészen biztos, hogy e nélkül nem lenne esélyünk az ő ismeretségéből kikerülő gyémántokat megtalálnunk!

Ahogyan már a „Nem a szerencsén múlott” című bejegyzésemben is írtam, nem lenne most egy óriási, majd ezer tagú cseh és szlovák csapatunk, ha februárban nem indulunk el Marika hívására, és nem tájékoztatjuk őket.

A múlt havi több, mint százezer pontos forgalmunkból, közel nyolcvanezer ebből a vonalból jött.
És nem Marika építette fel az üzletet, hanem az ismerősei közül többen. Vele most dolgozunk a saját gyémánt üzletén.
Szerinted megérte neki kapcsolatba kerülni velünk? És vajon nekünk megérte februárban a család akkori vagyonáért üzemanyagot vásárolni?
Valójában gázolajat vettünk mi akkor tízezer forintért?
Nem! Egy hatalmas, egyre növekvő gyémánt üzletrészt vásároltunk bagóért!

Sosem tudhatod előre, hogy miből mi lesz!

Belépett az üzletünkbe egy régi ismerősünk, Gábor, aki nagyon érti az online üzletépítést. Olyan weboldalakat készített, melyek jó keresőszavaknál az élen vannak.
Egy ilyen weboldalán belépett hozzá egy ismeretlen ember vidékről, aki eltanulta Gábortól a weboldal menedzselését, és szintén az élre jutatta több oldalát.
Gábor már Star Ruby, Feri a belépője egy hónapja Star Agent.

Mivel Feri oldal jó helyen van, egy kereső ember, aki egy éve ismeri csak a hálózati marketinget, és egy olyan céget keresett, amelyik tömegeknek szól és lehet is haladni vele, megtalálta Feri lapját.
Nem is gatyázott, azonnal regisztrált, július elején.
Július közepe táján kezdett el az üzlettel dolgozni, ma több, mint száz ember van a csapatában, egy hónap alatt Star Agent lett, és látszik a csapatán, a forgalmon, hogy ebben az évben Gyémánt lesz belőle.

Csak azt szerettem volna az előzőekben leírtakkal érzékeltetni, hogy a DXN – ben elég hamar valósul meg az, ami minden hálózatépítő álma, hogy tőle függetlenül épüljön az üzlete. Hogy már az alsó vonalain kerüljenek be olyan emberek, akik átlátják a DXN marketing tervének egyediségét, és szinte önállóan építenek gyémánt üzleteket.

Egy következő bejegyzésben összegyűjtöm azokat a különlegességeket, melyek miatt a DXN rendszere nagyon pozitívan eltér az előzőekben megismert marketing tervektől.

Sosem tudhatod előre, hogy miből mi lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése