2009. szeptember 28., hétfő

Passzív jövedelem?

A címben szereplő fogalommal igyekeznek általában az mlm cégek operálni, illetve ezzel is.
Azt mondják, hogy passzív jövedelemre lehet szert tenni.

De mi is az a passzív jövedelem?

Ha létre hozol valamit, ami neked a közreműködésed nélkül, vagy csak a nagyon minimális közreműködéseddel, hónapról hónapra ismét bevételeket termel. Ez lenne az – szerintem.

Mielőtt a DXN Magyarországra jött, más mlm cégekben tanultuk a szakmát.
Azt láttuk, hogy van passzív jövedelem. De általában azt is megfigyelhettük, hogy nagyon kevés volt azoknak a vezetőknek a száma, akiknek ez már működött, és általában ehhez évtizedes, kitartó kemény munkára volt szükségük.

Ma, az internet, az azonnali információ korában, ez nekem kicsit lassúnak tűnik.

Aztán jött a DXN tavaly augusztusban. Illetve akkor még csak egy lehetőség, hogy Kócsó Laci be tudná hozni az országba és Európába, ha minden kicsi részlet összeállna ehhez.
Amikor hazajött Malaysiából és meghívott egy beszélgetésre, az első szavai után érezte ott mindenki, hogy itt valami nagyon nagy durranásról van szó.
Információnk még alig volt, de ahogyan Laci ecsetelte előttünk a tapasztalatait, máris átjött a lelkesedése. Átjött a meggyőződése, mert a kint töltött hetet arra használta, hogy minden porcikáját feltérképezze annak a cégnek, aminek a képviseletére készült.
Akkor ott nem volt vitás, hogy mindannyian azonnal csatlakozunk.

Aztán ezt a tüzet, ezt a lelkesedést elvittük magunkkal haza, és – én legalábbis – nem tudtam magamban tartani. Természetesen elsőként a feleségemmel osztottam meg a hírt.
Kicsit fájdalmas volt szakítanunk az akkori céggel, amelyiknek a partnerei voltunk, főként, hogy éppen egy hónappal előtte értük el ott az igazgatói szintet.
De megtettük.

Az üzleti sikereink, döntések sorozata. Olyan döntéseké, amelyek nagy része nem esik egybe az általánosan elfogadottal. Sőt néha talán értelmetlen, logikátlan döntésnek tűnik, de ezekről a valódi véleményt, mindig az idő mondja meg, helyességük csak a jövőben igazolható. De, amikor eléred a sikert, az siker marad akkor is, ha az azt megelőző döntéseidet a fél világ ítélte is hibásnak!

Egymás után hívogattam a partnereinket.
Mindegyikük azonnal döntött, és velünk tartott.
Bár ez egy olyan időszak volt, amikor hálózatot építettünk, egy jelen sem levő globális cég partnereként, és csak nagyon elvétve tudtunk termékekhez jutni, mégis nagyon beindult valami.
Emberek vették át tőlünk a lelkesedést, és csatlakoztak.

Decemberre néhány híján 200 tag volt a csapatunkban.
Ezzel a teljesítménnyel sikerült elérni, hogy elutazhattam Malaysiába egy hétre, és mindarról, amit Kócsó Laci már elmondott magam is meggyőződhettem.
Tudod, nekem hiába mondanak bármi negatívot a DXN – ről! Ott voltam, láttam, tapasztaltam, éreztem!

Márciusra 250 fős csapattal indultunk neki a hivatalos nyitásnak.

Ma egészen pontosan, 2009. szeptember 28. – án este 23:10 – kor 1.860 tag van a csapatunkban!
Ma minősült egy új gyémánt az alsóvonalunkon.
A havi teljesítménye a csapatnak már éppen 20.000 ponttal több ma, mint a múlt hónap végén volt, és a két legerősebb nap még hátra van.
Csak ma 5.000 ponttal növekedett a teljesítmény.

És itt jön a képbe a passzív jövedelem:
Mert ma én nem azzal foglalkoztam, hogy valakik vásároljanak annyi DXN kávét, hogy abból legyen 5.000 pont.
Ma reggel Lacival megnéztünk egy lehetséges helyszínt a decemberi országos rendezvényünknek.
Később konzultáltam a szlovák csoport vezetőjével, Marikával, mert éppen itt jártak.
Délután kicsit pihiztem, este megtartottam a tájékoztató webkonfit.
Most pedig még megírom ezt a bejegyzést.
De a csapat mai teljesítménye jóval több, passzív jövedelmet tett a zsebembe, mintha három napig buszoznék.
És ez csak a mai nap! És ez itt az üzletünk kezdete!
És nem kellett erre évtizedeket várni! Egy év alatt összejött, ha az előszervezést is beleszámítom.
De a ma minősült gyémánt, márciusban lépett be az üzletbe!
Neki hat hónap!

Az alsóvonalunkon van egy férfi, aki négy hét alatt Star Agent szintet ért el! Decemberre gyémánt lesz!

Miért?

Mert a termékünk finom. Mert a termékünket sokan fogyasztják. Egyszerű vásárlók, törzsvásárlók és üzletépítők, és ezek családjai.
Mert, amikor elfogy, vásárolnak újra.

Ugye érted, hogy ehhez én már nem kellek!!!
De a forgalmuk egy pici része nálunk csapódik le jövedelemként. Passzív jövedelemként!

Ha nem felejted el a jövőben sem meghívni az ismerőseidet egy kávéra, akkor sikeres tudsz lenni ebben az üzletben. Mert minden ezzel az emberi gesztussal indul. Persze sokszor kell ezt megtenni, és aztán meg kell tanítanod majd a kulcsembereidet ugyanezt tenni, és kell dolgozni vele. És lehet, hogy egy időre félre kell tenned a kedvteléseidet, de egyszer csak elkezd úgy pénzed lenni, hogy már nem te hajtasz érte.

Ez a DXN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése