2009. szeptember 24., csütörtök

Érdekes volt a reakciója

Ígértem, hogy fogok beszélni a múltról.
Még ennél is messzebb fogok visszamenni, de most ez a történet jutott eszembe.
Talán azért, mert ma csináltuk azt a videót, amely a Dale Calvert konferencia népszerűsítését szolgálja a csapatunkban, és mivel ebben egy autóbusz volt a háttér, valahogyan ez ugrott be.

Tavaly decemberben el tudtam utazni egy hétre Malaysiába.
A DXN elnöke hívott meg és még négy másik üzletépítőt, illetve meghívta Kócsó Lacit és vele másik négy üzletépítőt.

Akkor még nem volt hivatalosan az országban illetve Európában a DXN, csupán az előszervezés folyt, de a DXN egy olyan MLM rendszer, hogy olyan országokból is lehet regisztrálni, ahol még hivatalosan nincsen jelen.
Ezért már többen, akik biztosak voltunk abban, hogy ez a következő évek legnagyobb durranása lesz építettük a csapatainkat.
Éppen ezt, a hálózatépítési sikereinket versenyeztette meg Kócsó Laci, és mi négyen, Böczkös Istvá, Nagy Laci, Simon Zoli és én lettünk a befutók.




Amikor a végeredmény kiderült, szabadságot kellett kérnem.

Az első gondom az volt, hogy nem mondhattam a melóhelyemen, hogy abban a bizniszben, amit munka mellet építek nyertem egy utazást, mert ez ott nem volt erény.
A kollégáim is mind hülyének tartottak, hogy valami olyannal foglalkozom, amiért nem adnak pénzt hónap végén.
Úgy döntöttem, hogy másként adom el az ügyet.
Azt mondtam, hogy sikerült nyernem egy utazást, egy internetes pályázaton. Persze ez igaz is volt, így még hazudnom sem kellett.
A vezérekből azonnal kibújt a kisember, akik ennek a hírnek már tudtak kicsit örülni is, mert ugye nem egy „hiábavaló” tevékenység miatt kaptam valamit, hanem nyertem.
Ők másként nem is nagyon tudják elképzelni, hogy extra dolgokhoz juthat bárki, aki azt akarja.
Remélem, azért majd tudnak még változni ebben.

Amikor már egyenesben voltam, akkor egyikük adott egy jó tanácsot:
„Mindenképpen vigyél magaddal fényképezőgépet, és készíts sok felvételt, mert többé az életben nem fogsz eljutni oda!”

Látszik ebből a mondatból, hogy mennyire nyitott a sikerre egykori főnököm?
Minimum érdekes volt a reakciója!

A DXN – nek most is fut egy versenykiírása, december 31. – én zárul le. Aki teljesíti a feltételeket, jövő januárban egy hétre elutazhat Malaysiába, a DXN költségén, ingyen!
Már most teljesítettük a feltételeket. Azért írom többes számban, mert nem csak az alapfeltételt, hanem annál többet értünk már el. Így nem csak egyedül, hanem a feleségemmel utazhatok januárban!

Kíváncsi lennék, mit mondana most valamikori főnököm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése