2009. október 8., csütörtök

Hozzászóltak


Sajnos néha sikerül elsiklani felettük, talán azért is, mert nem annyira logikus, hogy hol is találhatók, meg lehet, hogy sokakat nem érdekel csak a főtéma.

Pedig a bejegyzésekhez fűzött hozzászólások, vagy megjegyzések is nagyon fontosak!
Mindenképpen hozzátesznek a mondanivalóhoz.

Ezért most ebben a bejegyzésben összegyűjtöm az eddig érkezett hozzászólásokat, és főlapra teszem, az eddig háttérben megbúvó véleményeket:

            onlinearuhaz írta...
Józsi!

Te már vezeted azt az autót(Dxn) aminek én a használati utasítását olvasom.
Hamarosan szeretnék én is a ti autótok nyomában járni és egyre közelebbről látni a hátsó lámpáitokat.
Attila


            Bádonyi Margó írta...
Kedves Józsi! Gratulálok a sikeredhez és a blogodhoz. Margó

            Szabóné Ági írta...
Szia Józsi!

Gratulálok, és kivánok további sok sikert a további munkádhoz. Majd egyszer hivd meg a volt főnöködet, és munkatársaidat, hogy lássák, hogy az mlm-el mit lehet elérni. Akkor talán megértik, hogy a hagyományos munkahelyek ideje lejárt.
 

Szia Ági


           Tóth Béláné Mártika írta...
Kedves Józsi!Gratulálok mindkettőtöknek, mert gondolom Kedves Feleségednek is nagyon sokat köszönhetsz, hogy szorgalmas, összefogó, segítőkész munkátokkal rövid idő alatt ilyen csodálatos sikereket értetek el! Én csak hálálkodni tudok nektek,hogy bekerülhettem egy ilyen remek csoportba és ha nehezen megy is az indulásom, de rengeteget nyertem, hogy egészségem ismét lassan a régi és úgy gondolom, hogy ez már számomra főnyeremény és mindezt a DXN TERMÉKEKNEK KÖSZÖNHETEM!!!A sok kíváló tanácsodat megfogadva bizom benne, hogy talán,mert nagyon akarom, akarom nekem is lesz egy kis szerencsém ésballaghatok utánnatok!!!További sok sikert kívánva üdvözöllek: Márti

  Névtelen írta...
Kedves Józsi!
Elolvastam a "Spc777 a felszabadult buszvezető
Nem a szerencsén múlott "
Írásodat, és csak gratulálni tudok!
Igaz én nem ismerem a
 
Ganoderma tartalmú kávét, és egyéb DXN termékeket! Nem hallottam még róla!
Talán a kávéró igen, de nem tudom milyen.
Így csak azt tudom mondani, hogy nagyon jó üzleti érzéked van ezekhez a dolgokhoz!
Sok sikert kívánok, a további munkádhoz!
Ha van kedved egyszer írd meg az üzleti lépéseket, hogy tisztában legyek vele.

Üdv Kovátsné Ili.



   Anikó írta...
Szia!
Nagy-nagy gratula!


  Kovacsityné Szilvi írta...
Kedves Józsi!
Jó lenne,ha az emberek többsége így gondolkodna. Azt szoktam mondani,hogy a sajnálatból nem fog jövőt építeni. Aki akar, az tegyen azért,hogy jobb élete legyen.Az emberek irigyek,de tenni nem hajlandóak érte.Sok sikert!


  Ildiki írta...
Büszke vagyok rád! Megérdemled a sikert. Megdolgoztál/megdolgoztatok érte.
Január 17-én találkozunk a repülőtéren ;-)
Ildiki




   Nagy Eszter írta...
Gratulálok Józsi a sikereidhez, megérdemelted!

Örülök, amikor más emberek sikereiről hallok, ebből is látszik, hogy az MLM a kis emberek nagy üzleti lehetősége.
 

Engem nem a DXN fogott meg, másban dolgozom, de meggyőződésem, hogy TE is jó helyen vagy.

Üdvözlettel,
Nagy Eszter

1 megjegyzés:

  1. Kedves Józsi!

    Köszönöm a mai beszélgetést, egy igazán nagyszerű EMBERT ismerhettem meg személyedben!
    Hiszem és tudom, hogy nagyszerű eredményeket fogunk közösen elérni!

    Baráti üdvözlettel: Dani

    VálaszTörlés