2009. október 30., péntek

Megtanulhatod az online módszereket!

Nagyon sokan fordulnak rendszeresen tanácsért hozzám a csapatból, hogy mit és hogyan kellene csinálniuk ahhoz, hogy sikeresek legyenek az online világban.
Szívesen segítek bárkinek, de én magam is inkább egy lelkes felhasználó vagyok, aki eddig is másoktól tanultam.
Például 

Kócsó Lacitól
aki a szponzorom, és a DXN európai hálózat vezetője.
Úgy vettem észre, hogy a tanácsaim nagyon kevés esetben eredményezték eddig azt, hogy bárki sikeressé váljon ezen a területen.
A napokban rájöttem, hogy mi ennek az oka:
Én nem vagyok egy tanár, aki az általa használt módszereket hitelesen, érthetően el tudja magyarázni Neked.
Ez egészen biztosan nem csak az én problémám, mert 

Mátrai Szilárd, 
másik kiváló tanárom ebben a témában, aki önmaga is professzionálisan használja az online lehetőségeket, megszervezett egy olyan különleges rendezvényt, ahol éppen ez lesz a téma:
„Hogyan használd az internetet hatékonyan a hálózat építésben vagy bármilyen más vállalkozásban?”
Az egyik vendégtanár ezen a rendezvényen éppen Kócsó Laci lesz, az Online aranybánya című könyv szerzője.


Mivel Szilárd a programot egy külön weboldalon, részletesen közreadta, feleslegesnek tartom ezt itt én is leírni, hiszen Te is megnézheted.
Egyetlen momentumot emelnék csupán ki:
A résztvevők nem csupán elméleti segítséget kapnak a továbblépéshez, hanem rengeteg gyakorlati lépést feldolgozó videó anyagot is kapsz, amiért nem kell fizetned, ezek árát tartalmazza a jegy ára. Így aztán otthon a saját sebességeddel tudod elsajátítani azt, amire eddig vadásztál.
Úgy, hogy előtte ezen a rendezvényen azoktól hallgathatod meg a hogyant, akik jelenleg a legprofibbak közé tartoznak!
Talán tudod rólam, hogy nekem elég jól megy az online üzletépítés. Azt is gondolhatnád, hogy én bizonyára nem megyek el egy ilyen rendezvényre. Ha így gondolod, tévedsz! Ott leszek, mert azt remélem, hogy utána meg tudom növelni a hatékonyságomat, és ezzel a jövedelmemet.

Az alábbi linken megnyílik számodra is Szilárd oldala, ahol a részletes programot olvashatod, és jegyet is rendelhetsz magadnak:


Kérlek, jelezd, ha ott leszel, mert igyekszünk majd a csapatunk tagjainak jó helyeket foglalni, hogy ne a hátsó sorokból kelljen hallgatnod az előadásokat!
Gyere! Tanuljunk együtt profiktól! Növeld meg Te is a bevételeidet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése